Tropico 4 - Apocalypse
The Cold War has turned hot and nuclear conflict is inevitable. Prepare the island nation of Tropico for the coming apocalypse and carefully choose which resources and factions to save from certain eradication. The new Nuclear Shelter provides and converts faction bonuses depending on its work mode. Don the new Hazmat suit and choose the Survivalist trait to become a true doomsday prepper.