Trine: Ultimate Collection
Experience the complete Trine series with Trine: Ultimate Collection. Join Amadeus the Wizard, Pontius the Knight, and Zoya the Thief on a journey across a forsaken and ruined kingdom. Bound to a mysterious artifact called Trine, the three unlikely heroes use their unique skills to battle the undead, navigate treacherous environments, and solve challenging physics-based puzzles across a collection of perilous quests in this best-selling adventure series. Through the first three titles, the protagonists come to discover, understand, and seek to control the powers bestowed upon them by Trine. The newest entry to the best-selling adventure series, Trine 4: The Nightmare Prince, returns to Trine’s beloved 2.5D roots. Discover the mysterious Prince Selius, a troubled young wizard whose dark dreams have materialized to wreak havoc in reality. It is up to the band of heroes to resolve the situation before the prince’s magical turmoil consumes the world in its shadows. Trine 4 reaches new heights in the series, bringing the most complete gameplay experience ever to fans and new players alike!