TRANSFORMERS: BATTLEGROUNDS - Shattered Spacebridge
In a tangled multiverse, help the Autobots reconstruct the Spacebridge and find their way back to Cybertron – all while battling the evil Decepticons! Enter the next dimension of TRANSFORMERS: BATTLEGROUNDS, where Wheeljack and friends carry their battle scars into each new clash and every run through the multiverse presents a unique new challenge. Can you win back the scattered Spacebridge components, recover the Autobots’ lost abilities, and keep your team’s spark alive long enough to make it home?