Please note: Ruhr-Sieg Nord is required, as a separate purchase, in order to utilise the content featured in this add-on. A classic loco dating back to the 1970s and Deutsche Reichsbahn’s answer to the growing freight and passenger market throughout Germany. The DB BR 155, or “Electric Container” as it’s affectionately known to railfans, has stood the test of time and you can now take to hauling heavy freight with a nostalgic twist over Ruhr-Sieg Nord steel.