Please note: Train Sim World: West Somerset Railway is required, as a separate purchase, in order to utilise the content featured in this add-on. Built to work top-link expresses, the BR Class 52 spent its days racing through BR’s Western Region at up to 90 mph, and unofficial records claim they reached speeds of 110 mph, nevertheless, they defined the standard for GWR express operation throughout the 60s and 70s, proving diesel-hydraulic traction could be used effectively. However, they would not last and only 7 of 74 locos survived today and call the West Somerset Railway their home.