Please Note: This add-on is only available for players on Xbox Series X/S and PC. From the complex Frankfurt Hbf, depart westbound for Wiesbaden along 3 distinct lines - the S1, S8 & S9 - and keep the city moving in the modern DB BR 430. The S-Bahn Rhein-Main came about in the late 1970s, when various routes out of Frankfurt were brought together as a single network. Also built and added onto the network was a connection to Frankfurt Airport. Over time, many additions and modifications have been made to the network to match increasing demand. In 2018, multiple lines introduced nightly operations, offering 24/7 service in and out of bustling Frankfurt. In Train Sim World 5, drive S1 services from Frankfurt and along the north face of the Main river or take the S8 and S9 via the airport on criss-crossing paths along the Rhine, before arriving at historic Wiesbaden Hbf. Drive the modern DB BR 430 on the many hundreds of services that keep the commuters of Hesse on the move.