Please note: For the full experience, we recommend you own Train Sim World 3: Cajon Pass which is available as a separate purchase. Over 2300 F7A units and 1400 cabless F7B units were constructed between 1949 and 1953. Of the many original buyers, there is perhaps none more iconic than the Santa Fe. Their fleet became famous for both passenger and freight operations, sporting the bold Red, Yellow and Silver accents of the Warbonnet livery. Having long fallen out of favour for more modern motive power, the F7 still manages to look state-of-the-art to this day and makes for a nostalgic sight for any railfan. In Train Sim World 3, the Santa Fe F7 brings celebratory heritage action to Cajon Pass; from switching to summit conquering, haul manifest freight in warbonnet style and bring a taste of yesteryear to the railfans of California!