Please note: Train Sim World 2: Isle of Wight is NOT required to play this add-on. The Island Line 2022: BR Class 484 EMU comes with its own, modernised version of the route. The Isle of Wight is unique for operating otherwise life-expired London Underground stock. The latest was until recently the Class 483, formed from old 1938 Stock. Being over 80 years old though, the 483s were in dire need of a replacement. An order for 5 Class 484s was placed. Being sub-surface trains, this saw the line overhauled to accommodate the new, taller fleet. The Class 484 entered service in November 2021. These 2-car EMUs retain their Underground soul, but are also kitted out with modern cabs, revised interiors, digital destination displays, and new headlights. In Train Sim World 2, take control of this modern-classic along an upgraded Isle of Wight. Ride to Ryde and Shuttle to Shanklin with the Class 484!