Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint Ultimate Edition
The Ultimate Edition includes the base game along with the Infiltration Pack, the Year 1 Pass, and the Ultimate Pack. - Infiltration Pack: Charlie Tactical Gear Bundle, Overseer Rocket Mk. II Metal Bee, TAC 50 Brown, Mk14 Assault Brown, ASR and SNR Mk. I & Mk 2 Upgrades - Year 1 Pass: Special Operations Forces Pack, Siren's Call mission, Deep State adventure and Red Patriot adventure - Ultimate Pack: Survivor Pack, Sacred Land Pack, Off-Road Pack SURVIVE ON THE MYSTERIOUS ISLAND OF AUROA Find the best tactic to take down your foes, by piloting drones, attacking and infiltrating enemy bases, and navigating the island's diverse terrain. PERFECT YOUR GHOST Create your Ghost from scratch and choose from thousands of different combinations. From stealthy camo suit to bright orange compression shirt, the perfect Ghost is yours to build. Loot, craft, and customize your gear as you progress deep behind enemy lines. TEAM UP WITH FRIENDS Experience a diverse set of gameplays with your friends, from main campaign to PvP to rich endgame content. Whichever mode you decide to play, you will always retain the same character. Your skills, weapons, and customizations will follow you all throughout the game like a loyal brother-in-arms.