TJ Combo
To defend his world championship title TJ resorted to illegal cybernetic implants. When discovered, he was stripped of his title and his world crumbled. Determined to prove himself and regain glory, TJ rips out his cybernetics and returns to the fight. TJ Combo character is included in Season 2 Combo Breaker and Season 2 Ultra Edition.