IMC continue the fight for the Frontier in the IMC Rising Map Pack, the third DLC map pack for Titanfall. Despite gains made in earlier conflicts, the IMC must seek every advantage they can find, given that their reinforcements from the Core Systems are still years away. The IMC begin re-commissioning old secret installations to rekindle their shattered industrial military complex. In support of this objective, IMC security forces deploy to track down their own deserters and mutineers, before too many of the installations' precise coordinates find their way into the hands of the Militia. Featuring three all new maps: Backwater, Zone 18 and Sandtrap.