Tin & Kuna
Rock and Roll. Best friends Tin and Kuna are messing around one day when they discover a mysterious orb. Kuna accidentally cracks it open—oops!—unleashing evil spirits who take possession of poor Tin. Kuna will need all his speed and skill to rescue Tin, and together they must rebuild the orb and contain the chaos terrorizing their tiny planetoid.