Get this time-limited Winter Hunting Bundle available only until January 31st, 2026, featuring the beautiful new Scotland Hunting Reserve and latest Trophy Lodge customization DLC, the Premium Trophy Mount Pack. THIS BUNDLE CONTAINS Scotland Hunting Reserve - Hunt iconic Scottish animals in a reserve where every path winds through history. Premium Trophy Mount Pack - Put your hard-earned hunting achievements on display with the new, ornate trophy mounts. Great memories - yes! Good looking lodge - absolutely!