A fowl has found its way to the Layton Lake District, and Doc’s Outfitters have stocked up with new equipment to best hunt these Mallards. Nordin 20SA: The perfect companion for a hunter with a full day planned, the 20GA Semi-auto is a versatile arm for a demanding shooter. The Nordin 20SA expertly regulates gas pressure for reliability and fantastic handling on all of its loads. Autoloading action, paired with a 3 shell capacity, ensures several shots on target, maximizing the yield from any hunt. Be it small to medium sized-game, upland game or waterfowl. Ammo: All previously released 20-gauge shotgun ammo is compatible with the Nordin 20SA, along with one new ammunition type specifically designed to hunt ducks (the 20GA Steel Birdshot, read more below). 20GA Steel Birdshot Lead-free, non-toxic ammunition, tested and adhering to all local and overseas hunting restrictions, while still designed to be ideal for bird hunting. Variations The Nordin 20SA can be found in three different color variations: Serviceman, Clandestine and Artisan. Decoys: These stunningly lifelike and handcrafted Mallard Decoys come in two variations: Drake and Hen. Providing the impression of a lush, fertile and safe feeding zone, these full-body decoy will trick even the most cautious of Mallards, causing them to break formation and land close by. Waterfowl Blind: The perfect blind for hunting Mallards close to the lakeshore. When deployed, it allows the hunter to blend in better with the surrounding scenery, while still retaining a high degree of mobility and freedom to aim.