The Warrior Queen
All hail to ‘The Warrior Queen,’ the newest CastleStorm expansion. A new class of Viking Elite warrior is at your service and ready for your command as you lead them in a quest for revenge against the infamous Chief Ramhorn. The Warrior Queen DLC is packed with 20 new battles, a new hero, a new Viking Elite warrior class, new survival levels, and plenty of new weapons and Achievements (100 <G>).