The Persistence Enhanced
Fight to save a doomed deep space colony starship infested with murderous clone printed mutations of the former crew. Gather resources, upgrade your abilities and unlock an arsenal of weaponry on each run as you repeatedly head deeper and deeper into the decks of 'The Persistence' to repair the systems and prevent the ship from being torn apart by a black hole.