The Forest Cathedral
The Forest Cathedral is a first-person environmental thriller set on a remote island. Playing as scientist Rachel Carson, players will figure out why the island won’t let her leave. The game tells the reimagined story of the attempted silence of Rachel Carson leading up to her discoveries on the harmful pesticide known as DDT. Slowly uncover the effects of DDT in this dramatic reimagining of the story of Rachel Carson. Use advanced environmental technology to solve 2D/3D connected puzzles.