The Arcane Boost
The DLC package contains 2 special resource cards which can be redeemed for a small boost to help Harkyn get started: ● Spell Points Card Play this card to achieve 1 additional Spell Point. ● Rune Card Play this card to achieve 3 small sealed runes. The resource cards will be added to the inventory of each of your characters / savegames as soon as the DLC is installed. By using a resource card you will be rewarded with the corresponding resource and the card gets destroyed.