Tenebris Somnia Demo
Tenebris Somnia is a 2D retro survival horror adventure game with live action cutscenes created by an award winning film crew from Argentina. Unveil the depths of a disturbing story by solving puzzles and fighting horrible creatures. ...What if they aren't just nightmares?