Tank Decal - Bakery
A "Bakery" decal that can be affixed to Claude's tank, the Hafen. After downloading, enter Book Mode to receive this decal. The decal can be applied by going to Book Mode > Headquarters > R&D Facility > Install Tank Parts > Hafen > Change Decal.