Talisman: Digital 5th Edition - Jester
Step into the spotlight, bringing your own brand of misdirection and merriment! The Jester returns to 5th Edition, but he’s more than just a simple trickster—his wit and whimsy transform every duel into a dazzling performance. With a flourish and a well-timed jest, the Jester captivates royalty and commoners alike, turning the tide of battle in his favor. Purchase this character pack to add the Jester to your character collection in Talisman: Digital 5th Edition.