Tales of Arise + SCARLET NEXUS Bundle (Windows)
The popular RPG titles Tales of Arise and SCARLET NEXUS are now available as a set. Each title can be enjoyed individually. Tales of Arise: For 300 years, Rena has ruled over Dahna, pillaging the planet of its resources and stripping people of their dignity and freedom. Our tale begins with two people, born on different worlds, each looking to change their fate and create a new future. Featuring a diverse cast of characters, intuitive and rewarding combat system, and a captivating story set in a lush world worth fighting for, Tales of Arise delivers a first-class JRPG experience. SCARLET NEXUS: In the far distant future, a psionic hormone was discovered in the human brain, granting people extra-sensory powers and changed the world as we knew it. As humanity entered this new era, deranged mutants known as Others began to descend from the sky with a hunger for human brains. Highly resistant to conventional attack methods, extreme measures needed to be taken to battle the overwhelming threat and preserve humanity. Those with acute extra-sensory abilities, known as psionics, were our only chance to fight the onslaught from above. Since then, psionics have been scouted for their talents and recruited to the Other Suppression Force (OSF), humanity’s last line of defense. Featuring a dual story, begin your adventure with either Yuito Sumeragi, an energetic recruit from a prestigious political family or Kasane Randall, the mysterious scout whose power and skill has gained great notoriety among the OSF. As their different experiences interweave with each other, it is only then that you will reveal the full story and unlock all the mysteries of a Brain Punk future caught between technology and psychic abilities in SCARLET NEXUS. *The products included can also be purchased individually. Please be careful of duplicate purchases. *Tales of Arise and SCARLET NEXUS standard editions are included in this product. Please be aware of duplicate purchases as there are set products that include additional content.