Sweet Strike
Put on a cute dress and enjoy a sweet date! What? You say this is just Sugar-coated bullets? The Sweet Strike character skin expansion pack is officially released, available for purchase! ◆ Skin List ◆ Mudeng- Sweet Dress Plague Sister - Feather Dress Zhizi- Mobile Suit ◆ How to Use ◆ 1. After purchasing and downloading the DLC, you can activate the corresponding skin node on the character tab in the 【Mindscape】 (※Certain game progress is required to unlock the skin function); 2. In the character selection interface before entering a stage, click the up or down arrows to switch to the corresponding skin; 3. After applying the skin and entering the stage, the character's model and illustration will change, adding a unique twist to the shooting experience.