Surviving Franchise Bundle
From the cold regolith of Mars to the remains of a ruined Earth, these two survival colony builder hits from Paradox Interactive will test your mettle. Are you ready? Your colony awaits your command. The Surviving Franchise Bundle includes: Surviving Mars Colonize Mars and discover her secrets, with minimal casualties. Execute your strategy and improve your colony’s chances of survival while unlocking the mysteries of this alien world. Surviving the Aftermath Survive and thrive in a post-apocalyptic future — resources are scarce but opportunity calls. Build the ultimate disaster proof colony, protect your colonists and restore civilization to a devastated world. Remember: The end of the world is just the beginning.