Superball
Superball is a futuristic reimagining of football with fast-paced 3v3 matches full of action. Enter the field with a team of heroes, score against the other team while defending your own goal and win! Show your skill in classic matches, battle for the top spots in ranked games and have fun in arcade modes. Find Your Hero over a dozen characters to choose from, with a new hero joining the cast every season! Each character has a unique appearance, personality and a set of abilities, complete with a powerful ultimate. Unleash Your Powers Each hero brings unique abilities to the field — but it's the way you combine them that sparks real magic. Will you pull off the highlight play, or end up on someone else's? That’s up to you, champ. Win With The Team Even the flashiest hero has weaknesses. That’s where team synergy shines. In a 3-player squad, coordination is easier than ever. So grab your best buddies and get ready to climb to the top together! Star Appearance For Star Heroes! Level up the equipment and accessories of your heroes to create a look that is truly yours. Choose from hundreds of customization options. Superball — here, it's not luck that wins. It's skill. Are you ready to hit the field?