Super Time Force
Super Time Force is an action-packed platformer with a time-travelling twist! You’re in control of time itself, bending and stretching it to your advantage on the battlefield. Rewind time and choose when to jump back into the action, teaming-up with your past selves in a unique single-player co-op experience! Take control of up to 16 unique characters, and battle across 6 different time periods, from the long-ago past to the far-away future.