Super Teams Pack
The Super Teams Pack features 4 exclusive DiRT Tour events, 4 new teams and gives you immediate access to 14 cars. Boost your driver rep as you race in the colours of Texaco Racing Team, Brembo Racing Team, Team Yokohama and Mobil 1 Performance Team with the Super Teams Pack.