Super Sami Roll
The wicked Albert VII has captured Sami’s friend Vera and only you can help him save her! But it won’t be easy – you’ll need to roll, grapple, and jump to make it through in the colorful 3D world of [i]Super Sami Roll[/i]. Embark on a journey rolling through beautiful green fields, deserts dotted with magnificent pyramids, dangerous oozing volcanoes, frigid ice lands and many other memorable places with rolling physics and tons of hidden secrets!