Sticker Picker (Xbox One)
Put your observation skills to the test in Sticker Picker, a fun spot-the-difference game filled with vibrant scenes and charming characters from the Afil Games universe. Every illustration has been created exclusively for the game, featuring colorful environments, hidden details, and delightful surprises waiting to be discovered. Across a variety of handcrafted levels, you'll carefully compare beautifully illustrated images as you search for every difference between them. Some differences are easy to spot, while others will challenge even the sharpest eyes. With no time pressure, you can enjoy each scene at your own pace and experience the satisfaction of uncovering every hidden detail. With exclusive artwork, lovable characters, and increasingly creative challenges, Sticker Picker delivers a relaxing and entertaining experience for players who love testing their attention to detail while revisiting some of Afil Games' most beloved characters. Take your time, compare every image, and uncover every difference. After all, the smallest details often hide the biggest surprises.