Star Fire: Eternal Cycle
Star Fire is a quick-to-pick-up, action-packed roguelite built for fast, satisfying gameplay — no steep learning curves, no overcomplicated systems. It combines the precision of side-scrolling action with the unpredictable buildcraft of roguelites, offering tight feedback, responsive movement, and random skill progression. Fluid, Skill-based Combat Dodge, dash, and unleash combos with satisfying precision. The core controls are simple, but leave plenty of room to master your moves. Every move feels good — because every hit counts. Roguelite Replayability Every stage, every loadout, every enemy lineup is different. With randomized skills and branching paths, no two runs play the same — keeping things fresh, surprising, and addictive. Elemental Mayhem & Build Variety With eight elemental types, multiple primary and secondary weapons, and a wide range of hero abilities, each run gives you the freedom to try something new. Customize your gear, mix elements, and develop a combat style that feels right for you. Surprises Around Every Corner Secret rooms. Random events. Weird mini-challenges. There’s always something unexpected waiting — and often, it pays off big. Unlock More with Every Run Collect resources from each playthrough to unlock badass new skins, powerful weapons, and permanent upgrades that crank up the chaos every time you play.