Squid Hero for Kinect
Squid Hero saves the planet from a new ice age! Travel across the world on this cheery and colorful adventure for all ages, using the power of Kinect to smash thousands of encroaching chunks of ice. Bring a friend or family member along! The whole game can be played in 2-player co-op mode. Switch at any time between levels! Get up and play! It's easy to start, but you'll need to hone your physical skills throughout the campaign. Pit your dexterity against crazy turbo-speed races. Challenge your accuracy in tight rhythm sections. Weave your way through minefields, smash everything on screen in bonus sections, save hapless critters in the nick of time, and battle epic giant robot bosses!