Splitgate 2 - Ultimate Founder's Pack
Become a Splitgate 2 founder and unlock exclusive weapon cosmetics, character cosmetics, and more! The Splitgate 2 Ultimate Founder's Pack includes all of the cosmetics from the the other packs, with an additional 15 character and weapon cosmetics. This founders pack also grants 3000 Splitcoin. See you in the arena!