Splitgate 2 - Sabrask Founder's Pack
Become a Splitgate 2 founder and unlock exclusive weapon cosmetics, character cosmetics, and more! The Splitgate 2 Sabrask Founder's Pack includes cosmetics for the Sabrask faction, including the Platinum Rhinok, Platinum Fray, and Platinum Plow Skin. There are also an additional two Platinum weapon skins. This Founder's pack also grants 1000 Splitcoin. See you in the arena!