Spellbreak - Starter Pack
Get started with an eye-catching bundle! This pack includes - 600 Gold - Bewitching Glimmer Outfit You may use this Gold to purchase new customization items like Outfits, Artifacts, Emotes, and more! All Gold purchased on one platform may not be redeemable on other platforms.