Space Engineers: Fieldwork Pack
Space Engineers: Fieldwork Pack brings you a collection of laboratory-themed cosmetic blocks, including modular Lab Desks, active Lab Experiments, a sealed Lab Vat, a storage Lab Freezer, a sleek Lab Sliding Door, an O2/H2 Generator with visible electrolysis, compact H2 and O2 Tanks, Round Passages for bunker interiors, industrial Pipes, textured Decorative Floors, a Cargo Access Terminal, and an Exhaust Cap for ventilation. Perfect for building high-tech research facilities and scientific outposts. This content is not “pay to win” and the owner of the package has no advantage against other players. If you decide not to purchase the Fieldwork Pack, but you want to play with friends or other players who did buy Fieldwork Pack, you will still be able to join a multiplayer game or server with them and participate. Lab Desks (6 blocks, L grid) A collection of modular workstations perfect for laboratories and research outposts. Lab Experiments (3 blocks, L grid) Essential for any scientific facility, these decorative blocks show signs of active experimentation and ongoing research efforts. Lab Vat (1 block, L grid) A unique variant of the Cryo Chamber block, this sealed containment unit preserves offline players. Lab Freezer (1 block, L grid) A storage unit perfect for preserving samples and medical supplies. Lab Door (2 blocks, L grid) A slim glass door which provides secure access to various areas of your laboratory. Lab O2/H2 Generator (1 block, L grid + 1 block, S grid) This block generates oxygen and hydrogen with visible electrolysis equipment showcasing the process at work. Lab Small H2 Tank (1 block, L grid) Portable hydrogen storage for small-scale systems. Lab Small O2 Tank (1 block, L grid) Oxygen tanks suited for laboratories and support modules. Lab H2 Tank (1 block, S grid) A high capacity hydrogen storage unit for Small Grids. Round Passages (7 blocks, L grid) Segments of tunnels. Ideal for bunker interiors and modular labs. Pipes (7 blocks, L grid) A set of decorative pipe blocks useful for adding detail to utility spaces. Decorative Floors (5 blocks, L grid + 2 blocks, S grid) A set of floor blocks which add panelling and texture to walkways, maintenance areas, and rooms. Cargo Access Terminal (2 blocks, L grid) Secure access points for cargo management. Exhaust Cap (1 block, L grid + 1 block, S grid) A low-profile exhaust vent with a variety of visual effects options.