Space Drone and Hex Cats Bundle
Space Drone Space drone is a open world puzzle game with grid movement where you remotely control a drone to find and rescue your lost mates in space. Each move costs energy, so be careful not to go offline! Features: - Grid movement. - Explore 63 handcrafted levels to find the lost astronauts. - Different Endings. - Enjoy futuristic sci-fi music. Hex Cats Twist and move hex pieces to connect yarn threads for playful felines. A charming twist on classic hex pipes puzzle! Features: 🐾 50 handcrafted levels. ​🎵​ Original soundtrack. 🧶 5 different scenarios. 🐈 Cute cats. 🧩 Game experience designed for both think and relax.