SOULCALIBUR VI - DLC7: Hilde
Purchasing this add-on unlocks Hilde as a playable character in the main game of SOULCALIBUR VI, as well as an exclusive story for Hilde in Soul Chronicle. The first character to join the fray as part of Season Pass 2 is none other than Hilde, the "Princess General"! Overpower opponents with her spear and sword, and claim victory using her "Regal Arts", special techniques of the royal family! DLC Content: - Hilde as a playable character - Additional story of Hilde in "STORY: Soul Chronicle" - Additional items for use in Character Creation (11 total) - Additional weapons (7 total) - Additional titles (4 total) - Additional battle comments (2 total)