Sööma Deluxe Character Pack
Sööma, acolyte of the enigmatic Algia Creed, is now available in Spacelords. Followers of this cult worship the god Fëhb, the Great Red Worm of the sands of Mars. It is said that sand touched by Fëhb provides its followers with the power to ease the pain of others, at the expense of suffering it themselves. Unlock Sööma and get this highly anticipated character, result of our collaboration with actress Stefanie Joosten. (It would take you over 30 hours of play to unlock her.) Unlock the blueprint of one of Sööma’s special weapons and use it to unleash the power of the Great Red Worm. IMPORTANT: This pack unlocks Sööma. It will have no effect if you unlocked Sööma previously.