Sonic Origins Plus
The Blue Blur is back with an expanded multi-game collection of classic Sonic the Hedgehog games - Sonic Origins Plus! Sonic Origins Plus features the four beloved classic titles in Sonic Origins – Sonic the Hedgehog, Sonic 2, Sonic 3 & Knuckles, and Sonic CD with remastered visuals, bonus characters, added modes, challenges, behind-the-scenes content and more, while adding significant improvements. This bundle also includes 12 Sonic Game Gear titles, previously released add-on content, playable Knuckles in Sonic CD, and for the first time ever, Amy Rose as a playable character in Sonic the Hedgehog 1, 2, Sonic 3 & Knuckles, and Sonic CD! With more content than ever before, this is the definitive way to experience these classic games!