Solid Ice and Terror
Escape the bitter cold outside. Screams echo across the ice, celebrating victories and championships of years past. A massive industrial hockey arena has been abandoned for years. The lights flicker over empty stands and scarred ice. Mortals enter believing their greatest enemy is the polar vortex, however outside something far worse stalks the rink tonight. What looks cute can be just as terrifying. The officials are watching from beyond. In Canada, hockey is life—even in the afterlife. Something far worse than the cold stalks the rink on this winter evening. The rules of the natural and the supernatural can change without warning. Some will cry for decades. Others are haunted forever. Introducing a new level set in an industrial Canadian hockey arena somewhere in Canada. We’ll give you 514 guesses where. Every whistle cuts through the darkness, and every decision feels final. Beware the supernatural official, Jacques Rougeau, who’s on the job. “Justice isn’t fair. I don’t care if you get screwed over… bon!”