SnowRunner - High Roller Pack (Windows 10)
Expand your driving roster with the High Roller pack, giving you the Khan 39 Scout truck and its alternate High Roller skin. The nimble Khan 39 Scout is a versatile Russian climber with both All-Wheel-Drive and Differential Lock capabilities. This DLC is included for all Year 1 Pass owners.