Skyline Bowling: Bright Style
With this DLC, You'll unlock: - 3 powerful balls: Liquid, Swirl and Monster! - A Prismatic T-Shirt for better accuracy! - Polychrome Gloves for extra spin! - Refraction Shoes for more speed! - 4K gems to buy new gear! Dazzle your rivals! and glow like a star!