Skull & Bones Skin Pack
Decorate your arsenal with emblems of your enemies’ demise with the Skull & Bones DLC pack, containing two spine-chilling weapon skins. Usable on all in-game guns, let your armoury reflect the darkness deep within. Requires Sniper Ghost Warrior Contracts 2 base game.