Season 8 Spotlight Pass
Each week for the duration of Rivals Season 8 (eight weeks), players who purchase the Season 8 Spotlight Pass will be granted a permanent entitlement to whichever new songs are featured as a Spotlight Song in that week’s Rivals Mode challenge. Purchasers will receive a total of twelve new songs by the end of the season on November 6th, 2018.