Season 22 Season Pass
Each week for the duration of Rivals Season 22 (8 weeks), players who purchase the Season 22 Spotlight Pass will be granted a permanent entitlement to all new purchasable songs that are released during the course of the season. Purchasers will receive a total of 16 new songs by the end of the season on July 27, 2021.