Screamer - Kagawa-Kai Customization Pack
This DLC contains three new customizations, one for every vehicle of the Kagawa-Kai team and each with three colour variations.* Family leaves permanent marks and Noboru knows it well: it's a reminder of honour and belonging that shapes every decision. Created in collaboration with the master of traditional Japanese tattooing Claudio Pittan, the Kagawa-Kai Customization Pack brings craftsmanship to metal, telling a story of loyalty and ink. A legacy carved into the bodywork: now it’s your turn to leave your mark on the track! *Customizations will be available once the vehicle is acquired in-game and can be used anywhere except in Tournament mode. This DLC is included in the Digital Deluxe Upgrade.