Screamer - Iridescent Style Pack
Bring new shades of colour to the streets of Neo Rey with the Iridescent Style Pack. Get 15 iridescent liveries for the Screamers' vehicles and blow your opponents away!* *Customisations will be available once the vehicle is acquired in-game and can be used anywhere except in Tournament mode. This DLC is not included in the Digital Deluxe Upgrade.