Savage Sniper Weapons Pack
Siberia is a treacherous place and shows little mercy to those who arrive unprepared. The best way to ensure that isn't you? Set your long-range sights on the Savage Sniper Weapons Pack, featuring three diverse but equally deadly tools of the trade - the PR15 HERA, Tai Hu SR3 and MSSR 10. Featuring: PR15 HERA - A regular sniper rifle only with semi-automatic firing, get ready to unleash uninterrupted fury on your foes TAI HU - A manually operated bolt action sniper rifle, the TAI HU champions comfort and accuracy with reduced muzzle flip and ultra low recoil. You'll be able to snipe for hours. MSSR 10 - This suppressed bolt action sniper rifle has been optimized for the lowest possible sound signature. Using a modified cartridge, the bullet is fired at a velocity just under the speed of sound. Become the ghost warrior. *Requires Sniper Ghost Warrior Contracts base game. Not usable in multiplayer.