Sam is a six-foot canine detective with a nose for justice. Max is a hyperkinetic rabbity-thing with a taste for mayhem. Together, they’re the Freelance Police—an irreverent comedy duo whose esoteric crime-fighting style has been entertaining comic book and video game fans for more than thirty years. In 2006–2010, Sam & Max starred in a series of episodic adventures created by Telltale Games. Now you can play their first two seasons (eleven episodes altogether!) in these remastered versions, which have been lovingly updated with gorgeous HD graphics, overhauled lighting and lip-sync, finessed cinematography, remastered audio, and several all-new musical tracks featuring live jazz musicians. SAM & MAX SAVE THE WORLD It's just another day at the office when the Commissioner calls in with a disturbing report: former child stars are running amok in the street! What starts as an open-and-shut case of idiotic vandalism balloons into an all-out conspiracy as Sam & Max encounter one miscreant after another who have been mysteriously hypnotized. (You can tell from the "spinny thing" they do with their eyes.) Who's the source of this malfeasance, and what is their dastardly plan? Cracking this case will require Sam's nose for detective work, Max's lack of conscience, an assortment of inventory items, and a little help from neighbors Sybil Pandemik, Bosco, and Jimmy Two-Teeth. From Sam & Max's street to the White House lawn, inside the internet, and all the way to the moon, this baffling mystery gets weirder and funnier as it unfolds. SAM & MAX BEYOND TIME AND SPACE The Freelance Police are back on the crime beat in a showdown with Santa Claus, a race to subdue a giant volcano, and a face-off with a Eurotrash vampire… and then things get even weirder. Is paranoid shopkeeper Bosco on to something with his talk of a grand conspiracy? Is diner proprietress Stinky hiding the truth about what happened to her grandfather (also named Stinky)? Will flaky neighbor Sybil Pandemik ever find true love? Did someone say… BIRTHDAY?! Zombies will dance. Mariachis will sing. A giant battle robot will trash the streets. And when their friends’ lives are on the line, Sam & Max will risk their very souls to set things right.