Royal Roads Bundle
This pack includes: Roads of Time 2: Odyssey Royal Roads 2: The Magic Box Royal Roads 3: Portal Roads of Time 2: Odyssey Embark on an incredible journey through the various locations of Ancient Greece, rich in ancient monuments and legendary creatures, in this exciting but casual strategy game of Time Road 2: Odyssey. Royal Roads 2: The Magic Box A fascinating story about traveling along the kingdom’s roads. Help the princess save the people of the kingdom! Embark on an incredible journey through different countries in a world filled with ancient monuments and mysterious artifacts in the exciting game Royal Roads 2. Royal Roads 3: Portal The kingdom Laina has led in recent years has not known trouble, and all life has been peaceful and quiet. But Laina knew that magic was closely intertwined with reality, and sooner or later the days of trouble would come, and evil would reoccur.